Friday, August 5, 2016

SELF DIARY 

Assalamualaikum and the very good night (means dah lewat malam) . Cerita dia macam ni duduk baring , golek-golek atas katil sambil main pesbuk ni tiba- tiba rasa nak bercerita . Nak ajak orang sembang pun orang lain dah tidur . So baik aku menaip. Gigih je menaip kat sini . Kalau menaip untuk assignment hampeh. ceitt. 

Okeylah tak banyak pun nak cerita sebenarnya "self diary" konon sebab aku nak share selfie sendiri . Biasalah perempuan kan kalau tak syok sendiri tak sah. Eh bukan gedik okey sekadar berkongsi keindahan wajah ciptaan Allah . ops. Perasan tergolek sampai jatuh katil . Sakit tulang belulang iolls. 

Nak cerita lah kan yang aku memang terlalu adore dengan makeup things. Kenapa?? Sebab bagi aku memang benda tu semua satu kepuasan . Ye kepuasan . Kalau boleh duit tu banyak je nak spend beli barang makeup. Tapi tak adalah sampai gila. haha :P .So nak dijadikan cerita lepas isyak tadi. Dengan masa yang banyak terbuang dan aku pun boring tahap impak maksima . Jadi aku pun feeling feeling macam model u tube yang kengkonon buat makeup tutorial. cewahh hebat kan? Conteng pipi conteng mata kalau boleh satu muka aku nak conteng. Tapi conteng berilmu ler. Bukan macam conteng dekat kertas. ye idook?? 



Maka dengan itu inilah hasilnya yang tak seberapa.





Jadi ini antara "makeup things " yang aku guna , antaranya okey . Maknanya banyak lagi tapi malu nak share . ops



Jadi lepas makeup tadi aku pun feling2 konon macam artis . Cantik tu tak lah tapi manis tu ada . hikhik


Tudung tak jadi pakai belit je. Konon-konon macam Vivi Yusof giteeew . Padahal macam hantu bungkus lol.  Muntah hijoo :"P




P/s: Buat mana-mana yang annoying dengan this entry . Macam biasa aku menyusun segala jari yang ada untuk memohon maaf dari hujung bulu mata sampai hujung kuku kaki . 



Lastly thanks for those who read this entry !!








No comments:

Post a Comment