Thursday, August 4, 2016

S.A.H.A.B.A.T ğŸ˜²


Assalamualaikum . bismillahhirahmanirrahim . Ye memang betul sekian lama menyepi. Blog memang berhabuk sekilo dah menunjukkan betapa lama aku tak hupdate. Nak kata sibuk tak adalah sesibuk PM. Tapi lebih kepada penyakit yang memang wujud sejak lahir . Penyakit apa?? Kronik ?? Ye untuk aku memang tersangat kronik . Penyakitnya diberi nama MALAS. ☺️☺️. Since ada masa sikit ni duk belek balik entry lama memang poyo nak mampuih aku punya post . Tapi hati tak tergerak nak delete . Kenapa? Sebab itu sebahagian kenangan. So buat siapa yang sudi layan blog aku berpuluh jari aku susun untuk cakap sorry kalau sampai hade yang termuntah hijo. Okey cerita lebih pun tak guna . Buang ayaq liuq siapa yang baca. Eh yeke? Layankan hajo. 

Okey aku nak share sikit lahh . Tahun ni last year aku sebagai graduate Bussiness Management dekat Temerloh Vocational College United Kingdom (Pahang je puns) . 4 tahun dah aku menghabiskan sisa kehidupan dekat situ demi menimba seberapa banyak ilmu . acehh. Bila dah last year rasa sayang nak tinggal kawan-kawan para pensyarah yang sangat dedikasi. Oleh itu , aku sertakan beberapa gambar yang korank boleh cuci mata dan mungkin akan menjadi kenangan untuk aku sendiri nengok satu hari nanti. sob sob ğŸ˜­ğŸ˜­ . Sedih memang sedih 4tahun duk hostel sama-sama . makan sama . Aku sakit depa dulu tahu . Aku sedih depa dulu tahu . Ouh kalau nak cerita memang tak habis .Tapi biasa . Lumrah . yang namanya kawan mesti ada perselisihan faham. Sekejap baik sekejap gaduh normal kan? Bila hingat balik memang rasa kelakar . Umur masing-masing dah tua tapi tahap kematangan kalah budak 2 tahun. Tapi takpernah lah bergaduh pasal berebut jantan . Not us okey. Buat malu kaum hajer. Dah tak mau throwback banyak nanti  panjang sangat. Sedih. Tisu mana tisu ? Dah memang tak boleh taip dah . sampai sini jelah untuk kali ni ye . Sampai ketemu lagi ya ğŸ˜ŠğŸ˜Š 

Assalamualaikum














P/s : Buat yang annoying dengan mana - mana post . Saya menyusun segala jari yang ada untuk memohon maaf dari hujung bulu mata sampai hujung kuku kaki . 

 Sincere
Que Tasya..





No comments:

Post a Comment